SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE - PoS KOSTELEC NAD ORLICÍ 

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách zásadní podmínkou
  • znalost AJ nebo RJ na komunikativní úrovni
  • ŘP skupiny B s praxí – aktivní řidič
  • znalost práce s MS Office
  • multikulturní toleranci, organizační schopnosti a pečlivost
  • komunikační dovednosti
  • zkušenost s vytvářením volnočasových aktivit

Nabízíme:

  • samostatnou a zajímavou práci ve stabilní a stále se rozvíjející organizaci
  • platové zařazení ve třídě 10 podle NV č.564/2006 Sb.v platném znění + osobní ohodnocení
  • odborný růst a účast na firemních vzdělávacích akcích (supervize a metodická setkání)
  • zaměstnanecké výhody zaměstnance organizační složky státu (25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, fond kulturních a sociálních potřeb, finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea, možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny)

Náplň práce:

  • samostatný výkon specializovaných agend péče o cizince v nepříznivé sociální situaci
  • vstupní pohovory s novými klienty, zajišťování sociálně-právního poradenství
  • analýza sociálních potřeb v dané komunitě zajištěných cizinců
  • monitoring životní situace jednotlivých klientů
  • koordinace a tvorba činností souvisejících s prevencí vzniku sociálně patologických jevů
  • ve vztahu ke klientovi – zastávání role informátora, administrátora, diagnostika, zprostředkovatele a poradce
  • spolupráce s orgány státní správy, nevládními organizacemi a dalšími externími subjekty včetně psychologů

Místo výkonu práce: Pobytové středisko Kostelec nad Orlicí

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Nástup: dle dohody


U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření k posouzení psychické způsobilosti, která je předpokladem pro výkon povolání sociálního pracovníka při práci s našimi klienty.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte na rvyskocil@suz.cz do 29. 10. 2017


PRÁVNÍK, VEDOUCÍ PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ 

20. 09. 2017

Co Vás bude čekat?

  • vedení týmu právníků a referentů právního oddělení o počtu 6-8 pracovníků
  • poskytování generální právní praxe v oblasti občanského, trestního, správního a veřejného práva
  • poskytování odborné právní poradenské služby jednotlivým odborům SUZ
  • zpracování agendy soukromoprávních vztahů
  • sledování vývoje v oblasti legislativy ve vztahu k SUZ
  • sledování vývoje mezinárodních právních předpisů
  • zastupování SUZ při jednání se soudy a jinými orgány a organizacemi
  • reportování vedoucímu organizačního oddělení

Co čekáme my od Vás?

  • vysokoškolské vzdělání z oboru právo
  • zkušenost s řízením lidí
  • schopnost motivovat
  • velmi dobrý slovní i písemný projev
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • schopnost týmové práce a vedení týmu
  • samostatnost při plnění svěřených úkolů
  • ochotu učit se a rozvíjet

Důvody proč se k nám přidat?

  • jsme stabilní, stále se rozvíjející organizační složka Ministerstva vnitra
  • nabízíme zajímavou a zodpovědnou činnost
  • přátelský kolektiv
  • zařazení v 13. platové třídě dle NV 564/2006 Sb. + osobní příplatek
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • stravování v místě pracoviště
  • nabízíme Multi-sport kartu
  • možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny
  • 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů dovolené apod.

Nástup možný ihned.

Místo výkonu práce – Lhotecká 559/7 Praha 12 (Areál Policejní akademie ČR)

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem na rvyskocil@suz.cz

 


ODBORNÝ REFERENT/-KA ORGANIZAČNÍHO ODDĚLENÍ - PRAHA 

Pracovní náplní bude zejména

  • zajišťování agendy organizačního oddělení
  • kontrolování záznamů z porad a sledování plnění úkolů
  • příprava podkladů pro organizační odbor SUZ
  • organizační zajišťování zahraničních cest, pracovních návštěv a stáží
  • monitorování činnosti SBS v zařízeních a navrhování opatření ke zkvalitnění služeb
  • reportování vedoucímu organizačního oddělení
  • ad hoc úkoly v rámci odboru

Co byste měli splňovat

  • vysokoškolské vzdělání, případně vyšší odborné
  • práce vhodná i pro absolventa (praxe výhodou)
  • perfektní znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • ochotu učit se a rozvíjet
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • řidičský průkaz skupiny B

Důvody proč se k nám přidat?

  • jsme stabilní, stále se rozvíjející organizace Ministerstva vnitra
  • nabízíme zajímavou a zodpovědnou činnost
  • přátelský kolektiv
  • zařazení v 11. platové třídě dle NV 564/2006 Sb. + osobní příplatek
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • stravování v místě pracoviště
  • nabízíme Multi-sport kartu
  • možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny
  • 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna

Nástup možný ihned.

Místo výkonu práce – Lhotecká 559/7 Praha 12 (Areál Policejní akademie ČR)

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na

e-mail: rvyskocil@suz.cz


BEZPEČNOSTNÍ REFERENT - ZZC BĚLÁ JEZOVÁ 

Pracovní činnost:

  • odpovědnost za zpracování bezpečnostní ochrany areálu (BOA) a příslušné dokumentace
  • aktualizace předpisů, dokumentace a pokynů vztahujících se k výkonu služby fyzické ostrahy v zařízení včetně kontrolní činnosti
  • provádění proškolení problematiky BOA pracovníkům fyzické ostrahy a ostatním zaměstnancům
  • zpracování návrhu a realizace schválených opatření ke výšení kvality zabezpečení areálu
  • ve své činnosti je přímo podřízen vedoucímu odboru Zařízení

Požadujeme:

  • VOŠ a vyšší (Bc)
  • alespoň 3 roky praxe v oboru
  • perfektní znalost práce na PC (MS Office)
  • aktivní ŘP sk. B
  • trestní bezúhonnost
  • multikulturní toleranci
  • ochotu dále se vzdělávat
  • aktivní přístup k plnění zadaných úkolů

Nabízíme:

  • zařazení v 10. platové třídě dle NV č. 564/2006 Sb.
  • benefity zaměstnance organizační složky státu
  • možnost vzdělávání a odborných kurzů
  • 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • stravování v místě pracoviště
  • nabízíme Multi-sport kartu
  • možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny

Informace o naší organizaci naleznete na www.suz.cz

Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na rvyskocil@suz.cz


PRÁVNÍK ODBORU PRÁCE S KLIENTY 

Příležitost pro šikovné absolventy, kteří by se chtěli věnovat problematice zákona o pobytu cizinců a azylového zákona. S plnou podporou organizace nabízíme možnost vyprofilovat se v experta pro danou oblast.

CO VÁS BUDE ČEKAT

  • sledování legislativy a posuzování návrhů právních předpisů v oblasti zákona o pobytu cizinců a azylového zákona
  • provádění analýz právního a skutkového stavu
  • implementace v dané oblasti v interních aktech řízení
  • odborná právní poradenská služba pro vedoucí pracovníky organizace, zejména pro odbor práce s klienty
  • účast na zahraničních konferencích

CO ČEKÁME MY OD VÁS

  • vysokoškolské vzdělání právního směru (i absolvent)
  • velmi dobrý slovní i písemný projev
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost
  • aktivní řidič sk. B
  • jazykovou vybavenost úrovně B1 v anglickém jazyce

MŮŽETE SE TĚŠÍT NA

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci v zavedené organizaci
  • odpovídající platové zařazení (platová třída 13 dle NV č. 564/2006 Sb., příloha č. 1, platový stupeň dle vzdělání a odborné praxe) + osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • stravování a další benefity zaměstnance státu
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • Multi sport kartu
  • služební notebook, mob. telefon
  • možnost zaměstnání na zkrácený pracovní úvazek (3/4)

Termín nástupu: IHNED nebo dle dohody

Pracovní poměr na dobu neurčitou.

Uchazeči zašlou motivační dopis a profesní životopis na rvyskocil@suz.cz


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK - CPIC KARLOVY VARY 

Požadujeme:

  • VOŠ, VŠ vzdělání humanitního směru (nejlépe sociální práce)
  • prokazatelná odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou!
  • multikulturní toleranci a komunikační dovednosti
  • uživatelskou obsluhu PC
  • ŘP skupiny B
  • komunikativní znalost angličtiny nebo ruštiny výhodou
  • ochotu dále se vzdělávat

Náplň práce:

  • sociální poradenství pro klienty – cizince z třetích zemí (mimo EU)
  • monitoring potřeb a situace cizinců v regionu
  • prevence vzniku sociálně patologických jevů
  • tvorba podkladů pro realizaci projektu AMIF

Nabízíme:

  • odpovědnou a zajímavou práci
  • zařazení v platové třídě 10 dle NV č. 564/2006 Sb.
  • odborný růst a účast na firemních vzdělávacích akcích
  • zaměstnanecké výhody zaměstnance organizační složky státu
  • pracovní doba: Po, St 8:30-19:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00

Nástup: dle dohody

Pracovní poměr na dobu určitou (40 hod/týden), poté možnost prodloužení dle délky trvání projektu.

Informace o projektu: www.integracnicentra.cz

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracoviště MV v Praze.

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis na rvyskocil@suz.cz do 29. 10. 2017.


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE - ZZC BĚLÁ POD BEZDĚZEM 

Požadujeme:

  • VOV/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
  • znalost AJ podmínkou (jiných jazyků, zejména RJ výhodou)
  • ŘP skupiny B s praxí – aktivní řidič
  • znalost práce s MS Office
  • multikulturní toleranci, organizační schopnosti a pečlivost
  • komunikační dovednosti
  • zkušenost s vytvářením volnočasových aktivit

Co budete dělat:

  • samostatný výkon specializovaných agend péče o cizince v nepříznivé sociální situaci
  • vstupní pohovory s novými klienty, zajišťování sociálně-právního poradenství
  • monitoring životní situace jednotlivých klientů
  • koordinace a tvorba činností souvisejících s prevencí vzniku sociálně patologických jevů
  • ve vztahu ke klientovi – zastávání role informátora, administrátora, diagnostika, zprostředkovatele a poradce
  • spolupráce s orgány státní správy, nevládními organizacemi a dalšími externími subjekty včetně psychologů

Na co se můžete těšit:

  • jsme stabilní, stále se rozvíjející organizace, která je součástí Ministerstva vnitra
  • nabízíme zajímavou a zodpovědnou činnost
  • přátelský kolektiv
  • platové zařazení ve třídě 10 podle NV č.564/2006 Sb. v platném znění + osobní ohodnocení
  • vzdělávací a jazykové kurzy
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • stravování, případně ubytování v místě pracoviště
  • nabízíme Multi-sport kartu
  • možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů pro členy rodiny
  • 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů dovolené apod.

Místo výkonu práce: Zařízení pro zajištění cizinců Bělá pod Bezdězem

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.
Nástup: dle dohody


U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření k posouzení psychické způsobilosti, která je předpokladem pro výkon povolání sociálního pracovníka při práci s našimi klienty.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte na rvyskocil@suz.cz