HLAVNÍ ÚČETNÍ - PRAHA 

06. 06. 2016

Hledáme vhodného/vhodnou kandidáta/ku na obsazení pracovní pozice 

HLAVNÍ ÚČETNÍ - vedoucí oddělení ekonomiky a účetnictví

Pracovní náplní bude zejména

  • komplexní vedení účetnictví organizační složky státu v prostředí SAP
  • koordinační činnost v oblasti metodiky účetnictví
  • koordinační a kontrolní činnost v oblasti tvorby a dodržování účetního rozvrhu a rozpočtu všech organizačních jednotek zaměstnavatele
  • sestavování účetní závěrky
  • sestavování vybraných hlášení a výkazů, zabezpečení povinnosti v oblasti statistického zjišťování vůči ČSÚ a zřizovateli
  • vedení menšího kolektivu oddělení ekonomiky a účetnictví

Požadujeme

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxi v podvojném účetnictví dle českých účetních standardů
  • znalost práce v prostředí SAP
  • základní orientace v práci s MS Office (Excel, Word)
  • komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, důslednost a spolehlivost

Nabízíme

  • pracovní poměr na plný úvazek s pružnou pracovní dobou
  • stabilitu organizační složky státu
  • vstřícný pracovní kolektiv
  • stravování v místě pracoviště
  • zařazení v 13. platové třídě dle NV 564/2006 Sb. (tarif od 18520 - 27860 Kč dle započitatelné praxe + příplatek za vedení a osobní příplatek)
  • benefity vedoucího zaměstnance státu, FKSP, 5 týdnů dovolené apod.

Nástup možno ihned.

Uchazeči zašlou motivační dopis a profesní životopis na rvyskocil@suz.cz

 


REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY - CPIC - PARDUBICE 

06. 06. 2016

Vypisujeme výběrové řízení na obsazení pracovní pozice VEDOUCÍ REGIONÁLNÍHO PRACOVIŠTĚ v Centru na podporu integrace cizinců se sídlem v Pardubicích

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání (Mgr.) humanitního zaměření
  • odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách výhodou
  • jazykové kompetence s důrazem na AJ a RJ
  • pokročilou znalost obsluhy PC
  • ŘP skupiny B s praxí
  • organizační a manažerské dovednosti
  • velmi dobrý ústní a písemný projev
  • vítány zkušenosti v práci s cizinci
  • multikulturní toleranci a komunikační dovednosti

Náplň práce:

  • komplexní zajištění chodu regionálního pracoviště
  • sociálně poradenská činnost pro klienty - cizince
  • spolupráce s partnerskými organizacemi v regionu
  • odpovědnost za svěřené finanční prostředky

Nabízíme:

  • odpovědnou, samostatnou a náročnou práci
  • platové zařazení dle NV č.564/2006 Sb., platová třída 12
  • příplatek za vedení, osobní ohodnocení po zkušební době 3 měsíců
  • čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb
  • další firemní vzdělávání a profesní růst
  • výhody zaměstnance ve veřejné správě

Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD

Informace o naší organizaci: www.integracnicentra.cz

Uchazeči zašlou motivační dopis a profesní životopis na e-mail: rvyskocil@suz.cz

 


ASISTENTA/KU - ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK/CE - JIHLAVA 

06. 06. 2016

Hledáme pro regionální pracoviště Centrum na podporu integrace cizinců se sídlem v Jihlavě

ASISTENTA/KU - ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK/CE

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • pokročilou znalost obsluhy PC
  • aktivní řidič skupiny B
  • organizační dovednosti a znalost hospodářsko správních činností
  • velmi dobrý písemný projev
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost a časovou flexibilitu
  • vítána znalost AJ a RJ na základní komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • odpovědnou a náročnou práci v malém, mladém kolektivu
  • platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb. platová třída 9
  • osobní ohodnocení po ukončení adaptačního procesu
  • výhody zaměstnance organizační složky státu
  • pracovní doba: Po, St 7:30-18:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00

Náplň práce:

  • zajišťování ekonomicko provozního chodu pracoviště Centra
  • vedení komplexní administrativy Centra
  • příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů
  • nákup a distribuce tiskovin, zajištění inzerce a propagace
  • evidence došlé a odchozí pošty
  • podíl na organizačním zajištění aktivit Centra
  • příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců Centra
  • vedení pokladny Centra, inventarizace majetku v užívání Centra

Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za MD

Nástup od 1. 7. 2016

Zájemci zašlou strukturovaný životopis a motivační dopis na email: rvyskocil@suz.cz

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Ostatní uchazeči nebudou kontaktováni.


ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK SKUPINY PŘÍJMU - ZZC BĚLÁ 

06. 06. 2016

Hledáme pro své pracoviště - Zařízení pro zajištění cizinců v Bělé pod Bezdězem

vhodného kandidáta / kandidátku na obsazení pozice

ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK ve skupině příjmu klientů (zajištěných cizinců) v nepřetržitém provozním režimu

Požadujeme: 
> min. úplné střední vzdělání s maturitou nejlépe se sociálním zaměřením 
> znalost práce s MS Office 
> multikulturní toleranci 
> základní komunikační orientaci v AJ a RJ 
> ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12 hodinové směny) 
> organizační dovednosti a schopnost pracovat samostatně v zátěži

Nabízíme:

> samostatnou a odpovědnou práci, 
> platové zařazení PT 8 dle NV 564/2006 Sb. + příplatky za směnnost a neurozátěž
> osobní příplatek po 3 měsíční zkušební době 
> výhody zaměstnance organizační složky státu 
> profesní růst a průběžné vzdělávání

Pracovní náplň

> vedení administrativy související s příchodem, pobytem a odchodem klientů ze zařízení
> podíl na správě informačních databází, 
> spolupráce s dalšími státními institucemi, zejména Policií ČR a nevládním sektorem

Předpokládaný nástup srpen 2016.

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracovišti MV v Praze.

Zájemmci můžou zaslat strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: rvyskocil@suz.cz

Uchazeči, kteří nebudou vybráni k osobnímu pohovoru nebudou kontaktováni.

 


BEZPEČNOSTNÍ REFERENT - ZZC BĚLÁ 

07. 06. 2016

Hledáme pro zvýšení kvality bezpečnosti areálu Zařízení pro zajištění cizinců v Bělé pod Bezdězem - Jezová

BEZPEČNOSTNÍHO REFERENTA

Pracovní činnost je mimo jiné:

  • odpovědnost za zpracování bezpečnostní ochrany areálu (BOA) a příslušné dokumentace
  • aktualizace předpisů, dokumentace a pokynů vztahujících se k výkonu služby fyzické ostrahy v zařízení včetně kontrolní činnosti
  • provádění proškolení problematiky BOA pracovníkům fyzické ostrahy a ostatním zaměstnancům
  • zpracování návrhu a realizace schválených opatření ke výšení kvality zabezpečení areálu

ve své činnosti je přímo podřízen vedoucímu odboru Zařízení

Požadujeme:

  • VOŠ a vyšší (Bc)
  • alespoň 3 roky praxe v oboru
  • aktivní ŘP sk. B
  • trestní bezúhonnost
  • multikulturní toleranci
  • ochotu dále se vzdělávat
  • aktivní přístup k plnění zadaných úkolů

Nabízíme:

Zařazení v 10. platové třídě dle NV č. 564/2006 Sb. benefity zaměstnance organizační složky státu.

Uchazeči zašlou motivační dopis a strukturovaný životopis na rvyskocil@suz.cz

Uchazeči, kteří nebudou pozváni k pohovoru nebudou dále kontaktováni.

 


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK - CPIC ČESKÉ BUDĚJOVICE 

06. 06. 2016

Hledáme pro Centrum na podporu integrace cizinců se sídlem v Českých Budějovicích vhodného kandidáta/kandidátku na pozici

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK

Požadujeme: 
> VOŠ, VŠ vzdělání humanitního směru (nejlépe sociální práce) 
> prokazatelná odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou! 
> multikulturní toleranci a komunikační dovednosti 
> uživatelskou obsluhu PC 
> ŘP skupiny B 
> komunikativní znalost angličtiny nebo ruštiny výhodou 
> ochotu dále se vzdělávat

Náplň práce:

> sociální poradenství pro klienty – cizince z třetích zemí (mimo EU) se zaměřením na práci v terénu 
> monitoring potřeb a situace cizinců v regionu 
> prevence vzniku sociálně patologických jevů 
> tvorba podkladů pro realizaci projektu EIF

Nabízíme: 
> odpovědnou a zajímavou práci 
> zařazení v platové třídě 10 dle NV č. 564/2006 Sb. 
> odborný růst a účast na firemních vzdělávacích akcích 
> zaměstnanecké výhody zaměstnance organizační složky státu

Nástup: dle dohody 

Informace o projektu: www.integracnicentra.cz

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracoviště MV v Praze.

Zájemmci můžou zaslat strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: rvyskocil@suz.cz

Uchazeči, kteří nebudou pozváni k personálnímu pohovoru nebudou dále kontaktováni.

 


KUCHAŘ/KA VYŠNÍ LHOTY 

06. 06. 2016

Pro pracoviště ZZC (Zařízení pro zajištění cizinců) v Vyšní Lhoty hledáme zaměstnance na obsazení pracovního místa kuchaře / ky ve stravovacím provozu zajišťující celodenní stravování našich klientů-cizinců.

Jedná se o práce při přípravě a výdeji stravy v každodenním provozu stravovacího zařízení.

Pracovní místo je zařazeno v 5. platové třídě dle NV 564/2006 Sb.

Plný pracovní úvazek 40 hod./týden dle rozpisu směn (krátký dlouhý týden). Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení.

Zájemmci můžou zaslat strukturovaný životopis a pár motivačních řádku na e-mail: rvyskocil@suz.cz

Uchazeči, kteří nebudou pozváni k pohovoru nebudou dále kontaktováni.


PEDAGOG VOLNÉHO ČASU - ZZC Bělá a ZZC Drahonice 

16. 06. 2016

CO BYSTE MĚLI SPLŇOVAT:

  • VOŠ vzdělání (DiS.) nebo VŠ (Bc.) – pedagogického zaměření
  • uživatelskou práci s PC a základními uživatelskými programy
  • základy komunikace (AJ,RJ ..)
  • zkušenosti s kurzy zájmových činností výhodou
  • schopnost zaujmout dospělé klienty různých národností, zvyků a náboženského vyznání v oblasti volnočasových aktivit (sport, výtvarná činnost aj.)
  • trestní bezúhonnost a čestnost
  • psychickou odolnost při práci v multikulturním prostředí se zajištěnými cizinci
  • komunikační schopnosti na rovině týmu i v oblasti práce s klienty
  • příjemné vystupování, empatie

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zajištění komplexní pedagogické, primárně diagnostické a preventivní činnosti v oblasti volného času, včetně prevence sociálně patologických jevů vyplývajících z pobytu v ZZC
  • tvorba programu volnočasových aktivit
  • tvorba časového harmonogramu a rozvrh plánovaných aktivit – dle zájmu klientů
  • spolupráce s NNO zajišťující volnočasové aktivity
  • monitoring činností NNO + kontrola dodržování bezpečnostních opatření
  • pedagogické a metodické vedení klientů při probíhajících programech
  • poskytování metodické, konzultační činnosti a specializované odborné pomoci klientům
  • realizace volnočasových kurzů i pro zaměstnance SUZ

NABÍZÍME:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci ve stabilní, zavedené a neustále se rozvíjející organizaci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení – pracovní doba pravidelná PO – PÁ (40 hod./týden)
  • odpovídající platové zařazení (Stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV)
  • zvláštní příplatek za neuropsychickou zátěž
  • osobní příplatek po zkušební době
  • možnost seberozvoje
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
  • supervize a metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (4 dny sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků naúhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea

TERMÍN NÁSTUPU: IHNED – dle dohody

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat v českém jazyce Váš PROFESNÍ ŽIVOTOPIS společně s MOTIVAČNÍM DOPISEM na rvyskocil@suz.cz

Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru, ostatní nebudou dále kontaktováni.

Vybraní uchazeči/ky budou vyzváni k personálnímu pohovoru (v ZZC) a následnému psychologickému vyšetření (Psychologické pracoviště MV PRAHA).


Pokladní - Drahonice 

Co byste měli splňovat:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • komunikační dovednosti
  • dobrá znalost práce s PC
  • zkušenost s prací s finanční hotovostí

Náplň práce

  • přijímání a vydávání peněz veřejnosti a klientům, včetně vyplácení mezd, kapesného, cestovních náhrad a prodej stravenek
  • kontrola podkladů k výplatě kapesného a stravného
  • kontak s bankou
  • kompletace pokladních dokladů, vedení pokladní knihy
  • homotná zodpovědnost za ceniny a hotovost v souladu s interními předpisy SUZ

Můžete se těšit na

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
  • možnost seberozvoje
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
  • metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (4 dny sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků na úhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea
  • výhody zaměstnance organizační složky státu
  • platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb. platová třída 7 + osobní ohodnocení

Nátup: ihned nebo dle dohody

CV spolu s motivačním dopisem můžete poslat na rvyskocil@suz.cz


Referent majetkové správy - Drahonice 

Co byste měli splňovat:

  • minimálně SŠ s maturitou
  • dobrou znalost práce s PC se základní orientací v prostředí SAP a MS Office
  • znalost postupů a činností při evidenci souborů majetku a vedení MTZ
  • odpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • aktivní řidič sk. B
  • dobrý zdravotní stav

Nabízíme:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci při správě majetku
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
    Odpovídající platové zařazení (PT 7 – Stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV)
  • osobní příplatek po zkušební době
  • možnost seberozvoje
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
    a metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (4 dny sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků na úhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea

Nástup: ihned nebo dle dohody 
Pracovní poměr zatím na dobu určitou zatím do konce roku 2016 s možností prodloužení.

Uchazeči zašlou motivační dopis a profesní životopis na rvyskocil@suz.cz


Organizační pracovník - Drahonici 

CO BYSTE MĚLI SPLŇOVAT:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou (nejlépe se sociálním zaměřením)
  • uživatelskou práci s PC a základními uživatelskými programy
  • ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12-ti hodinové směny)
  • základy komunikace (AJ,RJ ..)
  • trestní bezúhonnost a čestnost
  • psychickou odolnost při práci v multikulturním prostředí se zajištěnými cizinci
  • komunikační schopnosti na rovině týmu i v oblasti práce s klienty
  • příjemné vystupování, empatie
  • aktivní a zodpovědný přístup k práci

CO VÁS ČEKÁ:

  • zpracovávání dokumentace vyplývající z agendy související s příchodem, pobytem a odchodem klientů ze ZZC
  • zabezpečení základní sociální agendy a zajištění vedení předepsané standardní dokumentace cizinců
  • řešení sociálně právních problémů klientů, zajištění informací a odborných podkladů pro sociální práci
  • plnění úkolů souvisejících se zajištěním nepřetržitého provozu ve vtahu ke všem složkám v Zařízení (Cizinecká policie, Odbor azylové a migrační politiky ..)
  • zajištění aktualizace informačního systému evidence ZZC
  • monitoring potřeb klientů
  • zodpovědnost za předávání písemností a listovních zásilek klientům
  • zajištění objednání stravy pro klienty
  • spolupráce s dalšími složkami státní správy
  • koordinace činnosti soukromé bezpečností agentury

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení – 37,5 hod./týden
  • Odpovídající platové zařazení (PT 8 – Stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV) + osobní ohodnocení
  • zvláštní příplatek za neuropsychickou zátěž
  • osobní příplatek po zkušební době
  • možnost seberozvoje
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
  • supervize a metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (4 dny sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků na úhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea

TERMÍN NÁSTUPU: IHNED – dle dohody

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat v českém jazyce Váš PROFESNÍ ŽIVOTOPIS společně s MOTIVAČNÍM DOPISEM na rvyskocil@suz.cz

Vybraní uchazeči/ky budou vyzváni k personálnímu pohovoru (v ZZC) a následnému psychologickému vyšetření (Psychologické pracoviště MV PRAHA).


Bezpečnostní referent - ZZC Bělá pod Bezdězem 

Pracovní činnost je mimo jiné:

  • odpovědnost za zpracování bezpečnostní ochrany areálu (BOA) a příslušné dokumentace
  • aktualizace předpisů, dokumentace a pokynů vztahujících se k výkonu služby fyzické ostrahy v zařízení včetně kontrolní činnosti
  • provádění proškolení problematiky BOA pracovníkům fyzické ostrahy a ostatním zaměstnancům
  • zpracování návrhu a realizace schválených opatření ke výšení kvality zabezpečení areálu

ve své činnosti je přímo podřízen vedoucímu odboru Zařízení

Požadujeme:

  • VOŠ a vyšší (Bc)
  • alespoň 3 roky praxe v oboru
  • aktivní ŘP sk. B
  • trestní bezúhonnost
  • multikulturní toleranci
  • ochotu dále se vzdělávat
  • aktivní přístup k plnění zadaných úkolů

Nabízíme:

zařazení v 10. platové třídě dle NV č. 564/2006 Sb. benefity zaměstnance organizační složky státu

Uchazeči zašlou motivační dopis a strukturovaný životopis na rvyskocil@suz.cz

Uchazeči, kteří nebudou pozváni k pohovoru nebudou dále kontaktováni.