PEDAGOG VOLNÉHO ČASU - ZZC BALKOVÁ 

CO BYSTE MĚLI SPLŇOVAT:

  • VOŠ vzdělání (DiS.) nebo VŠ (Bc.) – pedagogického zaměření
  • uživatelskou práci s PC a základními uživatelskými programy
  • základy komunikace (AJ,RJ ..)
  • zkušenosti s kurzy zájmových činností výhodou
  • schopnost zaujmout dospělé klienty různých národností, zvyků a náboženského vyznání v oblasti volnočasových aktivit (sport, výtvarná činnost aj.)
  • trestní bezúhonnost a čestnost
  • psychickou odolnost při práci v multikulturním prostředí se zajištěnými cizinci
  • komunikační schopnosti na rovině týmu i v oblasti práce s klienty
  • příjemné vystupování, empatie

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zajištění komplexní pedagogické, primárně diagnostické a preventivní činnosti v oblasti volného času, včetně prevence sociálně patologických jevů vyplývajících z pobytu v ZZC
  • tvorba programu volnočasových aktivit
  • tvorba časového harmonogramu a rozvrh plánovaných aktivit – dle zájmu klientů
  • spolupráce s NNO zajišťující volnočasové aktivity
  • monitoring činností NNO + kontrola dodržování bezpečnostních opatření
  • pedagogické a metodické vedení klientů při probíhajících programech
  • poskytování metodické, konzultační činnosti a specializované odborné pomoci klientům
  • realizace volnočasových kurzů i pro zaměstnance SUZ

NABÍZÍME:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci ve stabilní, zavedené a neustále se rozvíjející organizaci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení – pracovní doba pravidelná PO – PÁ (40 hod./týden)
  • odpovídající platové zařazení (PT 10- stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV)
  • zvláštní příplatek za neuropsychickou zátěž
  • osobní příplatek po zkušební době
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
  • supervize a metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (5 dní sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků naúhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem na rvyskocil@suz.cz

Vybraní uchazeči/ky budou vyzváni k personálnímu pohovoru (v ZZC) a následnému psychologickému vyšetření (Psychologické pracoviště MV PRAHA).


KOORDINÁTOR/-KA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB - PRAHA 

Požadavky:

  • VŠ vzdělání sociálního směru
  • ochota dále se vzdělávat a flexibilita cestovat po ČR i do zahraničí
  • znalost světového jazyka min. na úrovni B1 s preferencí AJ
  • profesionální přístup a přehled v oboru sociální práce
  • ŘP skupiny B s praxí

Náplň práce:

  • koordinační, metodická a koncepční činnost v oblasti sociální práce s klienty (žadateli o mezinárodní ochranu a cizinci v ZZC)
  • terénní práce, kontakt se sociálními pracovníky i klienty v zařízeních
  • nezbytná administrativa a komunikace se spolupracujícími organizacemi

Nabízíme:

  • platové zařazení PT 12 dle NV č. 564/2006 Sb. + osobní příplatek v závislosti na kvalitu vykonávané práce
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • stravování a další benefity zaměstnance státu

Pracoviště Lhotecká 7, Praha 4.
Nástup dle dohody.

Uchazeči se mohou hlásit zasláním motivačního dopisu a strukturovaného
profesního životopisu na e-mail rvyskocil@suz.cz


ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK SKUPINY PŘÍJMU - ZZC BALKOVÁ 

Požadujeme:

  • min. úplné střední vzdělání s maturitou nejlépe se sociálním zaměřením
  • znalost práce s MS Office
  • multikulturní toleranci
  • ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12 hodinové směny)
  • organizační dovednosti a schopnost pracovat samostatně v zátěži
  • komunikativní znalost cizích jazyků výhodou

Nabízíme:

  • samostatnou a odpovědnou práci,
  • platové zařazení PT 8 dle NV 564/2006 Sb. + příplatky za směnnost a neurozátěž
  • osobní příplatek po 3 měsíční zkušební době
  • výhody zaměstnance organizační složky státu
  • profesní růst a průběžné vzdělávání
  • Pracovní náplň:
  • vedení administrativy související s příchodem, pobytem a odchodem klientů ze zařízení
  • podíl na správě informačních databází
  • spolupráce s dalšími státními institucemi, zejména Policií ČR a nevládním sektorem

Místo výkonu práce Balková. Předpokládaný nástup dle dohody.

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracovišti MV v Praze.

Jestli vás naše nabídka zaujala zašlete životopis a motivační dopis na rvyskocil@suz.cz


PRÁVNÍK, REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY - PRAHA 

POŽADUJEME

  • vysokoškolské vzdělání právního směru
  • základní orientaci v azylovém zákoně a zákoně o pobytu cizinců
  • multikulturní toleranci
  • aktivní řidič sk. B
  • jazykovou vybavenost úrovně B1 v anglickém jazyce

VÝHODOU BUDE

orientace:

  • v právních předpisech ochrany a pobytu cizinců, problematiky lidských práv, ochrany osobních údajů
  • v předpisech EU v oblasti přijímání žadatelů o mezinárodní ochranu, návratové politice
  • v mezinárodních předpisech upravujících oblast lidských práv, podmínek omezení osobní svobody, důstojnosti, práv dětí
  • v judikatuře soudů (státních, mezinárodních) v oblasti mezinárodní ochrany, zajištění cizinců
  • v institucích, do jejichž pravomoci spadá problematika sledování lidských práv/cizinců, jejich činnosti a s výstupy (zprávami) o jejich kontrolní nebo monitorovací činnosti

MŮŽETE SE TĚŠÍT NA

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci v zavedené organizaci
  • odpovídající platové zařazení (platová třída 13 dle NV č. 564/2006 Sb., příloha č. 1, platový stupeň dle vzdělání a odborné praxe)
  • osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • stravování a další benefity zaměstnance státu
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání
  • fond kulturních a sociálních potřeb
  • možnost zaměstnání na zkrácený pracovní úvazek (3/4)

CO BUDETE DĚLAT

  • sledování legislativy a posuzování návrhů právních předpisů, zejména v oblasti zákona o pobytu cizinců a azylového zákona
  • provádění analýz právního a skutkového stavu
  • komplexní posuzování legislativy a implementace v dané oblasti v interních aktech řízení
  • odborná právní poradenská služba pro vedoucí pracovníky organizace, zejména pro odbor práce s klienty

Nástup možný ihned.

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na rvyskocil@suz.cz Životopis a motivační dopis uložte, prosím, pod svým jménem.


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK - LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA - PřS RUZYNĚ 

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání
  • odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách zásadní podmínkou
  • znalost AJ nebo RJ na komunikativní úrovni
  • ŘP skupiny B s praxí – aktivní řidič
  • znalost práce s MS Office
  • multikulturní toleranci, organizační schopnosti a pečlivost
  • komunikační dovednosti
  • zkušenost s vytvářením volnočasových aktivit


Nabízíme:

  • platové zařazení ve třídě 11 podle NV č.564/2006 Sb.v platném znění
  • výhody zaměstnance státní organizace (5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na stravování, FKSP a další)
  • profesní růst a průběžné vzdělávání
  • možný i zkrácený úvazek


Místo výkonu práce: letiště Václava Havla Praha- Ruzyně 
Pracovní poměr nadobu určitou. 
Nástup: ihned nebo dle dohody

Případné bližší informace poskytne vedoucí zařízení pan Jiří Hlavička na tel. č. 974 883 797

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření k posouzení psychické způsobilosti, která je předpokladem pro výkon povolání sociálního pracovníka při práci s našimi klienty.

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na rvyskocil@suz.cz Životopis a motivační dopis uložte, prosím, pod svým jménem.


ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK SKUPINY PŘÍJMU - PŘS ZASTÁVKA 

Požadujeme:

  • min. úplné střední vzdělání s maturitou nejlépe se sociálním zaměřením
  • znalost práce s MS Office
  • multikulturní toleranci
  • ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12 hodinové směny)
  • organizační dovednosti a schopnost pracovat samostatně v zátěži
  • komunikativní znalost cizích jazyků výhodou

Nabízíme:

  • samostatnou a odpovědnou práci,
  • platové zařazení PT 8 dle NV 564/2006 Sb. + příplatky za směnnost a neurozátěž
  • osobní příplatek po 3 měsíční zkušební době
  • výhody zaměstnance organizační složky státu
  • profesní růst a průběžné vzdělávání

Pracovní náplň:

  • vedení administrativy související s příchodem, pobytem a odchodem klientů ze zařízení
  • podíl na správě informačních databází
  • spolupráce s dalšími státními institucemi, zejména Policií ČR a nevládním sektorem

Předpokládaný nástup dle dohody.

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracovišti MV v Praze.

Informace o naší organizaci na www.suz.cz

Jestli vás naše nabídka zaujala zašlete životopis a motivační na rvyskocil@suz.cz do 21.4.2017.


ASISTENT/ASISTENTKA - ZZC BALKOVÁ 

Měli byste splňovat:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • dobrou znalost práce s PC (MS Office)
  • zkušenost práce se spisovou službou výhodou
  • odpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • aktivní řidič

Náplň práce:

  • zajišťování administrativní agendy vedoucímu odboru
  • komplexní vedení spisové služby
  • vyřizování agendy s partnerskými organizacemi a ostatními úřady státní správy
  • vedení evidence přidělených finančních prostředků
  • vedení a kontrola docházkové knihy
  • zajišťování ubytování účastníkům porad a školení

Můžetre se těšit na:

  • samostatnou a odpovědnou práci,
  • platové zařazení PT 8 dle NV 564/2006 Sb. + osobní ohodnocení
  • výhody zaměstnance organizační složky státu
  • profesní růst a průběžné vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené (5 dní indispozičního volna)
  • fond kulturních a sociálních potřeb

Místo výkonu práce Balková.

Předpokládaný nástup dle dohody.

Jestli vás naše nabídka zaujala zašlete životopis a motivační dopis na rvyskocil@suz.cz.


Kuchař/ka - ZZC Bělá pod Bezdězem 

Požadujeme:

  • vyučen v oboru
  • odpovědnost a pečlivost
  • multikulturní toleranci
  • smysl pro čistotu a pořádek
  • schopnost samostatné práce

Nabízíme:

  • práci při přípravě a výdeji stravy v každodenním provozu stravovacího zařízení
  • pracovní úvazek 40 hod./týden dle rozpisu směn (krátký /dlouhý týden)
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
  • výhody zaměstnance státní organizace
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • čerpání FKSP (fond kulturních a sociálních potřeb)

Termín nástupu - dohodou (1.6.2017)

Zájemmci můžou zaslat strukturovaný životopis a pár motivačních řádku na rvyskocil@suz.cz


ÚDRŽBÁŘ, DOMOVNÍK - ZZC BĚLÁ POD BEZDĚZEM 

Požadujeme:

  • vyučen
  • zkušenost s drobnými pracemi
  • multikulturní toleranci
  • odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů při údržbě areálu
  • ŘP skupiny B

Náplň práce:

  • oprava a údržba ubytovacího objektu a technického vybavení
  • údržba komunikace včetně úklidu venkovních prostor
  • drobné řemeslnné práce
  • další činnosti související s údržbou majetku

Nabízíme:

  • pravidelnou pracovní dobu (40 hod./týden)
  • benefity zaměstnance organizační složky státu
  • platové zařazení dle NV 564/2006 Sb. v platném znění
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení

Nástup dle dohody, nejlépe ihned

Uchazeči zašlou profesní životopis na rvyskocil@suz.cz

Místo výkonu práce: Zařízení pro zajištění cizinců Bělá pod Bezdězem.


Instalatér - ZZC Bělá pod Bezdězem 

Požadavky:

  • vyučení v oboru
  • lépe včetně odborné způsobilosti k obsluze plynové kotelny pro možný zástup při nepřítomnosti běžné obsluhy
  • multikulturní toleranci
  • odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů při údržbě areálu
  • ŘP skupiny B

Nabízíme:

  • pravidelnou pracovní dobu (40 hod./týden)
  • benefity zaměstnance organizační složky státu
  • platové zařazení dle NV 564/2006 Sb. v platném znění
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení

Nástup dle dohody, lépe ihned.

Uchazeči zašlou motivační dopis a profesní životopis na rvyskocil@suz.cz

 


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK - CPIC OLOMOUC 

Požadujeme:

  • VOŠ, VŠ vzdělání humanitního směru (nejlépe sociální práce)
  • prokazatelná odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou!
  • multikulturní toleranci a komunikační dovednosti
  • uživatelskou obsluhu PC
  • ŘP skupiny B
  • komunikativní znalost angličtiny nebo ruštiny výhodou
  • ochotu dále se vzdělávat

Náplň práce:

  • sociální poradenství pro klienty – cizince z třetích zemí (mimo EU)
  • monitoring potřeb a situace cizinců v regionu
  • prevence vzniku sociálně patologických jevů
  • tvorba podkladů pro realizaci projektu AMIF

Nabízíme:

  • odpovědnou a zajímavou práci
  • zařazení v platové třídě 10 dle NV č. 564/2006 Sb.
  • odborný růst a účast na firemních vzdělávacích akcích
  • zaměstnanecké výhody zaměstnance organizační složky státu
  • pracovní doba: Po, St 8:30-19:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00

Nástup: dle dohody

Pracovní poměr na dobu určitou (40 hod/týden), poté možnost prodloužení dle délky trvání projektu.

Informace o projektu: www.integracnicentra.cz; o naší organizaci: www.suz.cz

U vybraných uchazečů je součástí výběrového řízení psychologické vyšetření, které se uskuteční na psychologickém pracoviště MV v Praze.

Zájemci mohou zaslat strukturovaný životopis a motivační dopis na rvyskocil@suz.cz


ORGANIZAČNÍ PRACOVNÍK/-CE DISPEČINKU - PRAHA 

Organizační pracovník/ce v NEPĚTRŽITÉM PROVOZU

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou/ vyšší odborné vzdělání
  • uživatelskou práci s PC, MS Office (zejména EXCEL)
  • ochotu pracovat v nepřetržitém provozu (12-ti hodinové směny)
  • trestní bezúhonnost, samostatnost a pečlivost
  • komunikační schopnosti v rovině týmu zainteresovaných pracovníků
  • ochotu dále se vzdělávat

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zabezpečení základní administrativní agendy a předepsané dokumentace při rozhodování o umístění zajištěných cizinců v zařízeních SUZ MV
  • plnění úkolů souvisejících se zajištěním nepřetržitého provozu
  • zajištění aktualizace informačního systému, plná zodpovědnost za správnost údajů
  • zodpovědnost za předávání písemností a dalších informací Odboru azylové a migrační politiky a referátu Cizinecké policie
  • spolupráce s dalšími složkami státní správy

NABÍZÍME:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou - 37,5 hod./týden (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
  • odpovídající platové zařazení (PT 9 - stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV)
  • osobní příplatek po zkušební době
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna "sick days"
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) tj. - čerpání finančních prostředků na úhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování ... aj.

TERMÍN NÁSTUPU: IHNED - dle dohody nejlépe 1. 5. 2017

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš PROFESNÍ ŽIVOTOPIS společně s MOTIVAČNÍM DOPISEM na rvyskocil@suz.cz


PEDAGOG VOLNÉHO ČASU - ZZC BALKOVÁ 

CO BYSTE MĚLI SPLŇOVAT:

  • VOŠ vzdělání (DiS.) nebo VŠ (Bc.) – pedagogického zaměření
  • uživatelskou práci s PC a základními uživatelskými programy
  • základy komunikace (AJ,RJ ..)
  • zkušenosti s kurzy zájmových činností výhodou
  • schopnost zaujmout dospělé klienty různých národností, zvyků a náboženského vyznání v oblasti volnočasových aktivit (sport, výtvarná činnost aj.)
  • trestní bezúhonnost a čestnost
  • psychickou odolnost při práci v multikulturním prostředí se zajištěnými cizinci
  • komunikační schopnosti na rovině týmu i v oblasti práce s klienty
  • příjemné vystupování, empatie

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zajištění komplexní pedagogické, primárně diagnostické a preventivní činnosti v oblasti volného času, včetně prevence sociálně patologických jevů vyplývajících z pobytu v ZZC
  • tvorba programu volnočasových aktivit
  • tvorba časového harmonogramu a rozvrh plánovaných aktivit – dle zájmu klientů
  • spolupráce s NNO zajišťující volnočasové aktivity
  • monitoring činností NNO + kontrola dodržování bezpečnostních opatření
  • pedagogické a metodické vedení klientů při probíhajících programech
  • poskytování metodické, konzultační činnosti a specializované odborné pomoci klientům
  • realizace volnočasových kurzů i pro zaměstnance SUZ

NABÍZÍME:

  • zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci ve stabilní, zavedené a neustále se rozvíjející organizaci
  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení – pracovní doba pravidelná PO – PÁ (40 hod./týden)
  • odpovídající platové zařazení (PT 10- stupnice platových tarifů podle tříd a stupňů uplatňované u SUZ MV)
  • zvláštní příplatek za neuropsychickou zátěž
  • osobní příplatek po zkušební době
  • rozsáhlý systém možnosti vzdělávání (vstupní úvodní školení, prohlubující a rozvojové vzdělávání)
  • supervize a metodická setkání
  • 5 týdnů dovolené (5 dní sick/days)
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (FKSP) – čerpání finančních prostředků naúhradu sportovních a kulturních aktivit, stravování, rehabilitačních masáží, dětských rekreačních pobytů, vzdělávacích kurzů, očkování aj.
  • finanční odměny při dosažení životního a pracovního jubilea

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem na rvyskocil@suz.cz

Vybraní uchazeči/ky budou vyzváni k personálnímu pohovoru (v ZZC) a následnému psychologickému vyšetření (Psychologické pracoviště MV PRAHA).


SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE INTEGRAČNÍHO PROGRAMU (PRAHA) 

Hledáme kolegu do našeho týmu

Požadujeme:

  • VOŠ nebo VŠ vzdělání sociálního směru
  • organizační schopnosti a multikulturní toleranci
  • charakterové vlastnosti: proaktivní přístup, samostatnost, týmový hráč
  • komunikativní znalost angličtiny a/nebo ruštiny
  • znalost práce s PC
  • ŘP skupiny B s praxí
  • znalost systému sociálního zabezpečení

Náplň práce:

  • zajišťování sociálně-právního poradenství cizincům s udělenou mezinárodní ochranou (státní integrační program)
  • provázení a mentoring klienta v procesu integrace, vytváření individuálních integračních plánů
  • jednání s úřady práce, zdravotnickými zařízeními, místní samosprávou a nestátními neziskovými organizacemi, se školskými zařízeními a dalšími vzdělávacími institucemi, v případě potřeby i doprovody klientů
  • zajišťování praktických aspektů integračního procesu (bydlení, vzdělávání, zaměstnání, úřad práce, doktoři)
  • průběžné vedení přehledů, výkaznictví a případových spisů
  • zprostředkovávání návazných služeb

Nabízíme:

  • zajímavou, odpovědnou a samostatnou práci v multikulturním prostředí
  • motivační finanční ohodnocení
  • pět týdnů dovolené
  • pět dní sick-days, stravenky
  • další zaměstnanecké výhody (FKSP, možnosti dalšího vzdělávání a seberozvoje)
  • zázemí stabilní organizace

Nástup: ihned

Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem na rvyskocil@suz.cz